poniedziałek, 27 maja 2013

Ogłaszam : Candy !

Ostatnio na swoim fanpage'u obiecałam, że jeśli liczba moich kochanych i wspaniałych obserwatorów osiągnie 100 bądź ją przekroczy, to zorganizuję candy :)
I tak też się stało - liczba osób, jaka lubi mój profil to równo 100 !
Dziękuję bardzo i z tej okazji zapraszam do wspólnej zabawy !
Nagroda to gazeta Crafts Beautiful ! A w niej wiele ciekawych stron zarówno dla osób zajmujących się szyciem jak i np.  scrapbooking'iem. 

Zasady zabawy, jak zawsze :
  1. komentarz pod tym postem
  2. wstawienie banerka na swoim blogu (najlepiej w pasku bocznym) z linkiem do tego posta o candy

3. dodanie mnie do obserwatorów, jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś/aś
4. zabawa jest dla każdego kto ma i prowadzi regularnie bloga 
(obecnie mieszkam w UK, więc gazeta jest angielska)
* wysyłka gazety na terenie Unii Europejskiej *

Candy trwa do 22 czerwca 2013 do godziny 24. 
Losowanie 23 lub 24 czerwca :)

Więcej fotek :




Zapraszam do zabawy ! 
Gazeta jest na miesiąc kwiecień 2013 r.

29 komentarzy:

  1. z ogromna przyjemnościa zapisuję sie i dolaczam do grona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jestem druga :)
    Jakie przydatne wykroje pomysły w gazetce
    Oczywiscie zgłaszam się do zabawy z nadzieją o wygranej :)
    Pozdrawiam ! http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwatorką juz jestem od jakiegos czasu, aktywna blogowo jestem, gazetke pragne w swe łapki wziąc i korzystac z jej dobrodziejstw, zatem spełniam wszystkie postawione wymogi, a banerek z olbrzymia radoscia zaraz na moim blogu sie pojawi :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie się dopiszę. Blog obserwuję, banerek wstawiam. To się nazywa gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ci tylu zaglądaczy :) chętnie zapiszę się na gazetkę , obserwuję jako Ilona

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna gazetka i fajny blog :) Obserwuję, a banner tu: kurdemama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią zapisuję się i będę tu zaglądać bo ładne cudeńka tworzysz :)
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja też jestem bardzo chętna :D
    wszelakie gazetki to coś co kocham ... ;)
    Ślę ciepłe uściski i pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapiszę się i ja, może poszczęści mi się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce,gazetka jak marzenie....może mi szczęście dopisze:)
    Trzeba spróbować!Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gazetka świetna ;-)
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się:) gazetka bardzo kusząca:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się z przyjemnością super gazetka:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gazetka wygląda inspirująco, ja poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również dołączam się do zabawy:)
    a co może się uda....
    pozdrawiam
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i ja spróbuję szczęścia, uwielbiam takie bajeczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, poprawki umieszczone.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie się przyłączę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!
    Please enter my name...
    I like your works! You are very smart! Congrats!
    I post in my sidebar:
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, mam wielką nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna gazeta - z przyjemnością o niej chwilkę pomarzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kopalnia wspaniałych pomysłów. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, podoba mi się blog, wiec z przyjemnością zgłaszam się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W ostatniej chwili :) uff :)

    OdpowiedzUsuń